· 

Travma Hatiralarim -16-

Travma Hatiralarim -16


Narsistin Esini yaralama yöntemleri

4. Her yalanina, hilesine, her aldatmacasina uygun bir özrü vardir. Her seyde, kendisinin hakli olduguna inanir.

Yukaridaki örnekledigim gibi, her yalanin kapatacak baska yalan bulur.
Tabi karssindakide, her zaman inanacak degil ya, bazen onu yakalar ve bunu ona söyler.
Sen böyle diyorsun ama, bak burda dedigin seyin asli, senin bahsettigin gibi degilmis. Neden buna ihtiyac duyuyorsunki? Gercekleri oldugu gibi söylesene.
Ama genede, utanmaz ve tüylerinizi ürpertecek sekilde yalanlarina devam eder.

Demek istedigim, ondan kesinlikle; dogru ben bunu yanlis yaptim, o konuda yalan söyledim, yada seni kücük düsürdüm, seninle alay ettim.... kesinlikle böyle bir sey duyamazsiniz. Her seyine bir sebep bulacak ve gene seni suclu duruma düsürecektir. Tipki, 3 numarada yazdigim gibi.